guten morgen

Idag har jag sovit ut länge, det var hur skönt som helst. Idag kommer min dag bestå av att rida lillprinsen, plugga en massa matte och städa mitt rum. Känns som att jag har fått väldigt mycket gjort den här helgen.

Igår så kom Kattis och Maria ner och så skulle vi rida men jag fick äran att rida Woody för Maria hade varit på gymmet och hade väldigt med träningsvärk... hihi. Woody kändes bra, han är så rolig att rida. Sedan tränade vi lite halter med han också, guuuud vad jobbigt det är att springa i djupsanden och jag hade kängor på mig som gjorde det dubbelt så tungt.

ibland undrar man ju vad som gick fel.. haha!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0