Tränade själv

Idag har jag inte varit i stallet utan pappa var gullig och fixade det till mig för jag hade hur mycket matematik som helst att göra, han är så snäll! Satt i någon timme och gjorde matte så jag känner mig rätt nöjd, matematik är det enda ämnet jag har svårt för så jag måste verkligen lägga ner tid på matten för att jag ska hinna med och inte halka efter. 

Efter matten så drog jag på mig löpskorna och tog med mig Meja och sprang lite, det finns inget bättre än en löprunda när man har haft en lång dag. Man rensar verkligen huvudet.. :-) 

Imorgon är det fredag och då ska jag mysa med Tintin i stallet och sedan framför TVn med papi för mamma ska iväg på tjejkväll. 

 
Dom är absolut inte som alla andra... haha!

Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Vilken härlig sida du har! Ska skaffa en rottis så fort jag får hus, så blev med en gång väldigt avundsjuk på dig! :)

/Sanna

2012-02-22 @ 08:33:06
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0