Leeess!!

Tintin har dragit av sig en sko! Skit också.. måste ringa till hovslagaren så hon får komma och slänga på han en sko. Men det blir ju bra så får han några dagars vila! =) Idag red vi ute i solskenet och det var underbart, trände först westernriding och sen så tog vi och skrittade ut en sväng. Snacka om att vi njöt, det var sådär varmt att det brände i ansiktet. Myyysigt! =)
Efter så var det såpass varmt att jag tillomed svampade av han. Innan har det blåsit så mycket att det har varit för kallt, men idag så svampade jag av han och tog på han ett täcke. Det första den lille skiten gör är att tokrulla sig i leran i hagen. Men han såg så söt ut så jag kunde inte bli sur på han.. hihi!
Resten av min kväll går till skolan! =) Snart är jag klar.. det är ju underbart det. Livet leker just nu. 
H. Forsström träning!

Kommentarer
Postat av: jenny

Nämen inte visste jag att du bloggade.. :)

Kul!! Då kan jag följa er här!

2011-04-11 @ 23:10:59
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com
Postat av: MOA NYMAN- pleasureryttare

Roligt att du också har hittat hit! :D

2011-04-11 @ 23:57:21
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0