sommarlov igen

Nu börjar det äntligen kännas som sommar igen, känns om att jga ska ha skolavslutning igen. Slutar jobbet helt imorgon.. äääntligen. Sen åker vi ner på måndag till Nationals och sen när jag kommer hem ska jag njuta utav det sista som är kvar av sommaren och bara vara med vänner, bada, sena sommarkvällar, träna på min vackra prins och vara med min fina familj, hoppas jag hinner umgås lite med mina x-tra mammor också! 

Nu ska jag ta oc städa lite nere tills mamma och pappa kommer hem. Sen ska jag ut och rida lite, se vad som jag ska träna på! =) 



Kommentarer
Postat av: Maria

DIn pojkvän vill också umgås med dig! Han tjatar om att vi ska åka och bada i poolen med Moa!

2011-07-28 @ 19:58:00
Postat av: Anonym

2011-07-28 @ 19:58:23
Postat av: Anonym

2011-07-28 @ 19:58:43
Postat av: Pulan

X-tra mammorna vill umgås med sin "dotter" oxå =)

2011-07-29 @ 13:02:27
URL: http://ww.redneckfarm.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0