At Elin's.

Bestämde igår när vi var på clinicen att jag skulle sova hos Elin, vi hade det jättemysigt igår. Vi kollade på film och mumsade chips med dipp, gott! :) Träningen igår var jätteskojj att titta på, Håkan hade väldigt bra övningar. För er som missat så åkte jag och min kusin Elin upp till Kramforstrakten för att titta på en trailclinic som min tränare höll i.

Det bestämdes även lite roliga planer inför sommaren, skojj! Längtar till tusen nu om allt går som planerat. Träningen var iallafall rolig att titta på trots att jag hade gjort de övningarna innan men det var jätteroligt att se ekipagen utvecklas i trailen bara över 2 ridpass.

Nu ska jag och tant Elin ut och rida lite hästar, jag ska rida ponny för första gången på ca 1000 år känns det som. Vi får väl se om jag överlever, vi hoppas på det. Slänger in lite bilder och grejjs från träningen senare idag, tjingtjong!  =)
Bild: Vattlång i vår-11.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON

Söta hästar! :P

2011-06-19 @ 21:19:56
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0