shopping

Hej! Idag har jag tillbringat hela dagen på Birsta City, shoppat en massa saker till mig och handlade lite till Tintin också. Köpte en ny grimma till han, han vart så fin i den. Sedan vart det en ny flugspray, lite Helosan och en flughuva. Han är jättekänslig för flugor och så kan han inte ha på sig grimma i hagen för att han får jättelätt skav, han måste alltid ha fodrade grimmor annars blir det också skav. 

Sedan gjorde jag en liten sak själv också, gjorde som en kalender för Tintin. Så jag kan skriva upp vad jag gör varje dag med han och viktiga händelser som ska komma och sånt. Jag köpte kalendern på Lagerhaus och sedan gjorde jag som en framsida till den. 


Grimma från HÖÖKS 99:- Jättebra fodring

Flughuva 99:- Mjuka, bra kanter som inte ger skav.

Guds gåva till hästar, 229:-

Helosansavla, redan smutsig kork.. så går det när man klappar skitig
häst och sedan ska smörja mulen på han!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0