Skjuta sönder!

Haha ni kommer aldrig kunna gissa vad jag ska göra nu. Det kommer bli galet roligt och jätteläskigt! Pappa och syster har dragit med mig och vi ska ut och skjuta lerduvor nu, hur ska detta gå? Kommer väl missa duvan och pricka en stackars fiskmås eller nått istället... 

Idag red jag lilleman, gud vad han hatar när det är flugor. Han kändes riktigt bra idag, lite missar och tappar sig själv ibland i samlingarna men galoppen har utvecklats jättemycket sedan han kom. Nu börjar han lära sig att bära sig själv! =) Slänger ut en film sedan tänkte jag, måste bara ladda upp den på seg videofyme och youtube... suck! :) 



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0