babyboy in tears!

Gick inte alls som planerat. Det slutade i tårar. När jag skulle ta in dom så springer Tintin från den övre delen av hagen som är lerig. När han stannar hos mig och skrittar mot mig, så är han jättehalt. Min fina pojke är halt. Ringde direkt till mamma och grinade som en tok, vart ju så ledsen att han haltade och inte mådde bra. Klämde och kände och petade överallt, han hade inte ont någonstans så men han vill inte stå på benet. Tog in honom och kylde en kvart och la på kylgel och nu är han bannad från hagen. Boxvila ikväll är det som gäller från mig! 

Pappa sa att det ser ut som om att han har stukat benet och att det kommer gå över, hoppas på att det är det och att det inte är någon sena som har gått sönder eller så. Men vi hoppas på det bästa! Håll en tumme på att han blir bra.

Toppen när det är ungefär 20 dagar till Grevagården, vet inte riktigt hur vi ska göra nu! Men hästen framför alla tävlingar i hela världen, han är min finaste prins. Nu ska han allt bli bra! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Men nej :( hoppas att det bara är en stukning!!!:(

2011-05-12 @ 18:31:19
URL: http://shalomterms.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch va jobbigt :(

2011-05-12 @ 19:30:52
URL: http://ranchgirl.blogg.se/
Postat av: M I C K I S- westernryttare

åhh vad tråkigt :(

2011-05-12 @ 20:23:37
URL: http://majckis.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0