John blund

Ligger i min mysiga säng och ska snart sova. Tänkte bara skriva om idag lite, red Tintin förut. Som vanligt var han helt wünderbar min lilla gris. Tränade mest övergångar och lite neckrein så han ska bli lyhörd på mig. Sen fixade jag stallet och tvättade av min sadel så imorgon blir det till att smörja upp den. Snygg ska den bli! Efter det kom mamma hem från fjällen, sen åt vi gomiddag. Tack mamma! <3

Imorgon kommer Elin ut också, hon ska fota och filma oss, tänkte eventuellt ta och rida lite hunter. Vad tror ni om det? Sen har jag 1000 saker att göra innan onsdag.
  • Packa iordning Tintin's alla saker
  • Banda och bada honom så han är klar när han kommer ner på fredag
  • Fixa ett par svarta tävlingsjeans
  • Göra klar alla saker han ska ha på sig när han åker ned till Greva så mamma bara kan ta på han det
  • Packa mina egna saker
Känns som om att tiden inte räcker till men det löser sig nog, jag hinner nog med allt endå.

Kommentarer
Postat av: M I C K I S- westernryttare

Åh vad roligt att du ska tävla där nere! :D

2011-05-30 @ 07:52:22
URL: http://majckis.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0