Prov,träna,fjällen

Ändrade planer med Greva. Jag kommer åka ner på onsdag istället med Maria och Kattis för att åka på informationsclinicen som är på torsdag. För mamma och Anneli jobbar på onsdag och torsdag så dom åker ner på fredag morgon tillsammans med Tinituss. Så det blir ju toppenbra det, sedan åker vi hem på söndag kväll.

Det är inte långt kvar nu, sista träningsdelarna nu som ska falla på plats bara. Sedan far vi!! =) Åker till fjällen eventuellt med mamma på fredag också. Men jag får se hur jag gör om jag stannar hemma och tränar istället men jag vill ju verkligen till fjällen med mamma också... hmm vi får se hur det blir.

 Nu ska jag på prov, måste kila! =)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0