Helgen som varit.

I helgen har det hänt lite småroliga saker, hästrelaterade och vanliga. I fredags så var jag bara hemma med familjen och myste, vi åt godmiddag och hade det lugnt och skönt i soffan framför en bra film. Sen i lördags så ringde Kattis på morgonen och frågade om dom kunde komma ner och rida och klart att dom fick det, så då tog vi och red tillsammans. Tintin skötte sig bra, han är fortfarande lite pigg men han börjar bli sitt vanliga lugna jag. Jobbade mycket sidoförflyttningar, ibland kom det bli protester men annars så var han en snäll häst.. =D

Sedan på lördagkväll tog jag med mig min favorit på bio, Anton! Det var utomhusbio, kallt men jätteroligt. Vi såg på Bilar 2, det var faktiskt den första barnfilm där saker dör.. hahah det dog ju bilar hela tiden. Sedan så gick vi runt och träffade lite folk och var lite trevlig tills jag kände mig trött och kall så jag begav mig hemmåt.

Imorse vaknade jag hos farmor(sov där inatt) och åt lite frulle. Sedan skjutsade hon hem mig och jag la mig i soffan med mamma några timmar och sov, hehe! Sedan gick jag ut och red Tintin, gick inte sådär jättebra idag. Jag var lite ofokuserad och han också så det vart ingen långträning, jobbade på att få han mjuk istället för förflyttningarna.


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0