rolling in the deep

Inget roligt händer nu, Tintin går väldigt bra och skolan rullar på. Har väldigt mycket i skolan nu så jag vet inte hur mycket jag hinner blogga men försöker slänga in ett inlägg ibland så det blir något att läsa iallafall.

Snart åker vi på Paintchampionatet, ska bli jätteroligt att få åka med Kattis och Maria och hjälpa dom. Jag vet att vi kommer ha toppenskojj där nere, det har jag alltid med dom. Nu ska jag göra klart det sista på min inlämning till samhälle och sedan blir det till att sova.


Kommentarer
Postat av: Pulan

Vi har ju det....måste vara meningen att vi ska vara tillsammans :)

2011-09-14 @ 07:02:10
URL: http://www.redneckfarm.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0