stallstädning

Nu inväntar jag Kattis och Maria så ska vi rida tillsammans, ska bli jätteroligt. Jag har toooookstädat i sadelkammaren nu, det mesta är borta. Hade ju så fruktansvärt med saker, har ju så mycket grejjor att pappa fick fixa en extra sadelkammare så jag skulle få plats med allt. Men nu så börjar det likna något... hehe!

Fick ihop 6(!!!!!!) IKEA-kassar med hur många täcken som helst i som jag inte ens visste att jag hade. Tur att man resade kände jag, sedan hade jag ju ca 1 miljon grimmor som jag inte helller visste att jag hade eller använde. 

Slänger ihop en videoblogg till er sedan, så ni får se lite hur stallet blev, WHOO! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan ha stall-loppis!!! :D Och jag kan komma och handla av dig ;D

2011-09-17 @ 17:48:35
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com
Postat av: Elin stjernstedt

duktig du är moa :D peppa peppa :D Kanske kan slänga med lite saker som ska säljas jag också =)

2011-09-18 @ 13:45:50
URL: http://shalomterms.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0